Akkreditált pedagógus-továbbképzés

277/1997. (XII. 22.) Korm. rendelet szerinti Akkreditált pedagógus továbbképzéseink:

 

Program neve Alapítási engedély szám Az alapítási engedély érvényességének dátuma Óraszám
Mediációs tréning 23/307/2015 2020.09.22 30 óra
Szaktárgyi továbbképzés – olvasástechnika, szövegértés 23/311/2015 2020.09.22 30 óra
Családpedagógiai és családdinamikai ismeretek a pedagógiai munkában 23/306/2015 2020.09.22 30 óra
A tanulási és magatartási problémák felismerése, valamint kezelésének módszertani lehetőségei 23/308/2015 2020.09.22 30 óra
Felkészítés a hátrányos helyzetű és a halmozottan hátrányos helyzetű gyermekekkel való foglalkozásra 23/309/2015 2020.09.22 30 óra
Prezentációs technikák 23/310/2015 2020.09.22 30 óra
Elsősegély-nyújtási, baleset- és tűzvédelmi alapismeretek 23/312/2015 2020.09.22 30 óra
Környezeti nevelés és fenntarthatóság 23/313/2015 2020.09.22 30 óra
Egészséges életmódra nevelés 23/314/2015 2020.09.22 30 óra
Élményszerű matematikatanítás digitális eszközök alkalmazásával (folyamatba ágyazott továbbképzés) 801/10/2019 2024.10.24 84 óra
A tanulók szövegértő-szövegalkotó képességének digitális fejlesztése 802/9/2019 2024.10.24 30 óra
A természettudományi ismeretek élményszerű tanítása digitális eszközök alkalmazásával (folyamatba ágyazott továbbképzés) 800/10/2019 2024.10.24 84 óra
Állapot megismerésen alapuló egyéni fejlesztési tervek készítése 94/11/2020 2025.03.02 30 óra
Autizmussal élő gyermekek és tanulók inkluzív nevelésének-oktatásának alapjai 95/10/2020 2025.03.02 30 óra
Autizmussal élő gyermekek szociális és kommunikációs készségeinek fejlesztése 96/10/2020 2025.02.18 30 óra
Pozitív viselkedéskezelés értelmi fogyatékos és/vagy autizmus spektrum zavarral küzdő személyek esetében 97/10/2020 2025.02.18 30 óra
Hátrányos és halmozottan hátrányos helyzetű gyermekeket/tanulókat nevelő-oktató intézmények szervezeti kommunikációjának kialakítása, fejlesztése 184/10/2020 2025.03.23 30 óra
Tanulásmódszertani technikák alkalmazása a hátrányos és halmozottan hátrányos helyzetű tanulók eredményesebb tanulása érdekében 185/10/2020 2025.03.23 30 óra
Hátrányos és halmozottan hátrányos helyzetű gyermekeket/tanulókat nevelő intézmények hatékony konfliktuskezelési eljárásainak kialakítása 198/9/2020 2025.03.23 30 óra
Felkészítés az intézményi egészségfejlesztési eljárások alkalmazására 206/10/2020 2025.04.08 30 óra
Felkészítés a köznevelési mérések-értékelések eredményeinek értelmezésére és azok visszacsatolására a mindennapi pedagógiai gyakorlatba 207/10/2020 2025.04.08 60 óra
Értelmi fogyatékos és autizmus spektrum zavarral küzdő tanulók szexuális nevelése, a párkapcsolati és társas együttélésre való felkészítése 436/10/2020 2025.08.06 30 óra
Mozgásfejlesztés szerepe a szenzomotoros képességek fejlesztésében 438/10/2020 2025.08.06 30 óra
A személyre szabott pedagógiai gyakorlatot támogató, tevékenységközpontú tanulási környezet kialakításának pedagógiai lehetőségei 434/10/2020 2025.08.06 30 óra
Kutyás- és kisállat terápiás képzés 433/10/2020 2025.08.06 115 óra
Autizmus-specifikus komplex korai intervenció - elméleti és gyakorlati alapismeretek 435/10/2020

2025.08.06

60 óra

A tanulásmódszertan tanítására felkészítő képzés 712/10/2020

2025.11.20

30 óra

Az agresszió oki felismerésére és kezelésének módszereire felkészítő képzés 713/10/2020

2025.11.20

30 óra

 

 

A pedagógus továbbképzési program tartalmával és lebonyolításával kapcsolatos elégedettségről szóló összesítés képzésenként:

2020:

A tanulók szövegértő-szövegalkotó képességének digitális fejlesztése (2020.01.08-2020.01.10) 

Egyéni fejlesztés az oktatási esélyegyenlőséget támogató programban (2020.02.11-2020.02.13)

Egyéni fejlesztés az oktatási esélyegyenlőséget támogató programban (2020.02.20-2020.02.22)

Esélyteremtő intézményfejlesztési program és eszközrendszer (2020.02.24-2020.02.26)

Egyéni fejlesztés az oktatási esélyegyenlőséget támogató programban (2020.04.20-2020.04.22)

Egyéni fejlesztés az oktatási esélyegyenlőséget támogató programban (2020.04.28-2020.04.30)

Élményszerű matematikatanítás digitális eszközök alkalmazásával (folyamatba ágyazott továbbképzés) (2020.02.19-2020.06.19)

A természettudományi ismeretek élményszerű tanítása digitális eszközök alkalmazásával (folyamatba ágyazott továbbképzés) (2020.02.27-2020.06.19)

Állapot megismerésen alapuló egyéni fejlesztési tervek készítése (2020.06.15-2020.06.17)

Pozitív viselkedéskezelés értelmi fogyatékos és autista személyek esetében (2020.06.22-2020.06.24)

A tanulási és magatartási problémák felismerése, valamint kezelésének módszertani lehetőségei (2020.06.22-2020.06.24) 

Felkészítés az intézményi egészségfejlesztési eljárások alkalmazására (2020.06.22-2020.06.24)

Tanulásmódszertani technikák alkalmazása a hátrányos és halmozottan hátrányos helyzetű tanulók eredményesebb tanulása érdekében (2020.06.24-2020.06.26)

Hátrányos és halmozottan hátrányos helyzetű gyermekeket/tanulókat nevelő-oktató intézmények szervezeti kommunikációjának kialakítása, fejlesztése (2020.06.24-2020.06.26)

Tanulásmódszertani technikák alkalmazása a hátrányos és halmozottan hátrányos helyzetű tanulók eredményesebb tanulása érdekében (2020.06.30-2020.07.02)

Hátrányos és halmozottan hátrányos helyzetű gyermekeket/tanulókat nevelő intézmények hatékony konfliktuskezelési eljárásainak kialakítása (2020.07.01-2020.07.03)

Felkészítés a köznevelési mérések-értékelések eredményeinek értelmezésére és azok visszacsatolására a mindennapi pedagógiai gyakorlatba (2020.07.02-2020.07.09)

Felkészítés a köznevelési mérések-értékelések eredményeinek értelmezésére és azok visszacsatolására a mindennapi pedagógiai gyakorlatba (2020.08.24-2020.08.29)

Tanulásmódszertani technikák alkalmazása a hátrányos és halmozottan hátrányos helyzetű tanulók eredményesebb tanulása érdekében (2020.08.26-2020.08.28) 

Hátrányos és halmozottan hátrányos helyzetű gyermekeket/tanulókat nevelő-oktató intézmények szervezeti kommunikációjának kialakítása, fejlesztése (2020.09.09-2020.09.11)

Egyéni fejlesztés az oktatási esélyegyenlőséget támogató programban (2020.09.09-2020.09.11)

Tanulásmódszertani technikák alkalmazása a hátrányos és halmozottan hátrányos helyzetű tanulók eredményesebb tanulása érdekében (2020.10.26-2020.10.28)

Autizmussal élő gyermekek és tanulók inkluzív nevelésének-oktatásának alapjai (2020.10.26-2020.10.28)

Autizmussal élő gyermekek szociális és kommunikációs készségeinek fejlesztése (2020.10.29-2020.10.31)

Autizmus-specifikus komplex korai intervenció - elméleti és gyakorlati alapismeretek (2020.11.04-2020.11.13)

Értelmi fogyatékos és autizmus spektrum zavarral küzdő tanulók szexuális nevelése, a párkapcsolati és társas együttélésre való felkészítése (2020.11.20-2020.11.22.)

A személyre szabott pedagógiai gyakorlatot támogató, tevékenységközpontú tanulási környezet kialakításának pedagógiai lehetőségei (2020.11.27-2020.11.29)

Kutyás- és kisállat terápiás képzés (2021.01.11. - 2021.02.05.)

Az agresszió oki felismerésére és kezelésének módszereire felkészítő képzés (2021.02.24. - 2021.02.26.)

Kommunikáció és konfliktuskezelés a mindennapi óvodai és iskolai életben (2021.01.15. - 2021.03.06.)

A tanulásmódszertan tanítására felkészítő képzés (2021.02.10. - 2021.02.12.)

Módszer a gyermeki idegrendszer mozgásos érzékszervi fejlesztésére (2021.01.08. - 2021.02.13.)

Módszer a gyermeki idegrendszer mozgásos érzékszervi fejlesztésére (2020.12.05. - 2021.02.27.)

Mozgásfejlesztés szerepe a szenzomotoros képességek fejlesztésében (2021.02.19. - 2021.02.27.)

Felkészítés az intézményi egészségfejlesztési eljárások alkalmazására (2021.04.16. - 2021.05.08.)

Felkészítés MATANDA korongos abakusszal a kompetencia-alapú matematikatanítás és problémamegoldó gondolkodás megalapozására, fejlesztésére (2021.08.25. - 2021.08.27.)