277/1997. (XII. 22.) Korm. rendelet szerinti Akkreditált pedagógus továbbképzéseink:
Program neve | Alapítási engedély szám | Az alapítási engedély érvényességének dátuma | Óraszám |
Mediációs tréning | 23/307/2015 | 2020.09.22 | 30 óra |
Szaktárgyi továbbképzés – olvasástechnika, szövegértés | 23/311/2015 | 2020.09.22 | 30 óra |
Családpedagógiai és családdinamikai ismeretek a pedagógiai munkában | 23/306/2015 | 2020.09.22 | 30 óra |
A tanulási és magatartási problémák felismerése, valamint kezelésének módszertani lehetőségei | 23/308/2015 | 2020.09.22 | 30 óra |
Felkészítés a hátrányos helyzetű és a halmozottan hátrányos helyzetű gyermekekkel való foglalkozásra | 23/309/2015 | 2020.09.22 | 30 óra |
Prezentációs technikák | 23/310/2015 | 2020.09.22 | 30 óra |
Elsősegély-nyújtási, baleset- és tűzvédelmi alapismeretek | 23/312/2015 | 2020.09.22 | 30 óra |
Környezeti nevelés és fenntarthatóság | 23/313/2015 | 2020.09.22 | 30 óra |
Egészséges életmódra nevelés | 23/314/2015 | 2020.09.22 | 30 óra |
Élményszerű matematikatanítás digitális eszközök alkalmazásával (folyamatba ágyazott továbbképzés) | 801/10/2019 | 2024.10.24 | 84 óra |
A tanulók szövegértő-szövegalkotó képességének digitális fejlesztése | 802/9/2019 | 2024.10.24 | 30 óra |
A természettudományi ismeretek élményszerű tanítása digitális eszközök alkalmazásával (folyamatba ágyazott továbbképzés) | 800/10/2019 | 2024.10.24 | 84 óra |
Állapot megismerésen alapuló egyéni fejlesztési tervek készítése | 94/11/2020 | 2025.03.02 | 30 óra |
Autizmussal élő gyermekek és tanulók inkluzív nevelésének-oktatásának alapjai | 95/10/2020 | 2025.03.02 | 30 óra |
Autizmussal élő gyermekek szociális és kommunikációs készségeinek fejlesztése | 96/10/2020 | 2025.02.18 | 30 óra |
Pozitív viselkedéskezelés értelmi fogyatékos és/vagy autizmus spektrum zavarral küzdő személyek esetében | 97/10/2020 | 2025.02.18 | 30 óra |
Hátrányos és halmozottan hátrányos helyzetű gyermekeket/tanulókat nevelő-oktató intézmények szervezeti kommunikációjának kialakítása, fejlesztése | 184/10/2020 | 2025.03.23 | 30 óra |
Tanulásmódszertani technikák alkalmazása a hátrányos és halmozottan hátrányos helyzetű tanulók eredményesebb tanulása érdekében | 185/10/2020 | 2025.03.23 | 30 óra |
Hátrányos és halmozottan hátrányos helyzetű gyermekeket/tanulókat nevelő intézmények hatékony konfliktuskezelési eljárásainak kialakítása | 198/9/2020 | 2025.03.23 | 30 óra |
Felkészítés az intézményi egészségfejlesztési eljárások alkalmazására | 206/10/2020 | 2025.04.08 | 30 óra |
Felkészítés a köznevelési mérések-értékelések eredményeinek értelmezésére és azok visszacsatolására a mindennapi pedagógiai gyakorlatba | 207/10/2020 | 2025.04.08 | 60 óra |
Értelmi fogyatékos és autizmus spektrum zavarral küzdő tanulók szexuális nevelése, a párkapcsolati és társas együttélésre való felkészítése | 436/10/2020 | 2025.08.06 | 30 óra |
Mozgásfejlesztés szerepe a szenzomotoros képességek fejlesztésében | 438/10/2020 | 2025.08.06 | 30 óra |
A személyre szabott pedagógiai gyakorlatot támogató, tevékenységközpontú tanulási környezet kialakításának pedagógiai lehetőségei | 434/10/2020 | 2025.08.06 | 30 óra |
Kutyás- és kisállat terápiás képzés | 433/10/2020 | 2025.08.06 | 115 óra |
Autizmus-specifikus komplex korai intervenció - elméleti és gyakorlati alapismeretek | 435/10/2020 |
2025.08.06 |
60 óra |
A tanulásmódszertan tanítására felkészítő képzés | 712/10/2020 |
2025.11.20 |
30 óra |
Az agresszió oki felismerésére és kezelésének módszereire felkészítő képzés | 713/10/2020 |
2025.11.20 |
30 óra |
A pedagógus továbbképzési program tartalmával és lebonyolításával kapcsolatos elégedettségről szóló összesítés képzésenként:
2020:
A tanulók szövegértő-szövegalkotó képességének digitális fejlesztése (2020.01.08-2020.01.10)
Egyéni fejlesztés az oktatási esélyegyenlőséget támogató programban (2020.02.11-2020.02.13)
Egyéni fejlesztés az oktatási esélyegyenlőséget támogató programban (2020.02.20-2020.02.22)
Esélyteremtő intézményfejlesztési program és eszközrendszer (2020.02.24-2020.02.26)
Egyéni fejlesztés az oktatási esélyegyenlőséget támogató programban (2020.04.20-2020.04.22)
Egyéni fejlesztés az oktatási esélyegyenlőséget támogató programban (2020.04.28-2020.04.30)
Állapot megismerésen alapuló egyéni fejlesztési tervek készítése (2020.06.15-2020.06.17)
Pozitív viselkedéskezelés értelmi fogyatékos és autista személyek esetében (2020.06.22-2020.06.24)
Felkészítés az intézményi egészségfejlesztési eljárások alkalmazására (2020.06.22-2020.06.24)
Egyéni fejlesztés az oktatási esélyegyenlőséget támogató programban (2020.09.09-2020.09.11)
Kutyás- és kisállat terápiás képzés (2021.01.11. - 2021.02.05.)
Kommunikáció és konfliktuskezelés a mindennapi óvodai és iskolai életben (2021.01.15. - 2021.03.06.)
A tanulásmódszertan tanítására felkészítő képzés (2021.02.10. - 2021.02.12.)
Módszer a gyermeki idegrendszer mozgásos érzékszervi fejlesztésére (2021.01.08. - 2021.02.13.)
Módszer a gyermeki idegrendszer mozgásos érzékszervi fejlesztésére (2020.12.05. - 2021.02.27.)
Mozgásfejlesztés szerepe a szenzomotoros képességek fejlesztésében (2021.02.19. - 2021.02.27.)
Felkészítés az intézményi egészségfejlesztési eljárások alkalmazására (2021.04.16. - 2021.05.08.)