Panaszkezelés

Panaszkezelés, reklamációs ügyintézés

Minőségpolitikánk középpontjában a képzésben résztvevők, a képzést megrendelő szervezetek, munkáltatók, a képzési tevékenységben közreműködő munkatársak és oktatók felnőttképzéssel kapcsolatos igényeinek kielégítése és megelégedettségének elnyerése áll.  Ha Ön elégedetlen az intézményünk által nyújtott valamely szolgáltatással vagy bármely általunk végzett tevékenységgel, akkor jogában áll reklamációval, panasszal élni. 

A reklamációt és panaszt személyesen, telefonon (ezekben az esetekben írásbeli rögzítésre kerül), levélben vagy e-mailen közölhetik az intézménnyel, illetve az intézmény megbízásából eljáró személlyel (a felnőttképzési tevékenységben közreműködő oktató, oktatásszervező).

A benyújtott panaszt kívánság szerint anonim módon kezeljük, reklamációs jegyzőkönyvben rögzítjük és felterjesztjük kivizsgálásra.

Az ügyfélszolgálaton a résztvevők számára is betekinthető módon elhelyezett ügyfélszolgálati tájékoztató és panaszkezelési rend felhasználásával tájékoztatjuk a következőkről:

Az ügyfélszolgálat címe, és a panaszügyintézés helye:

7400 Kaposvár, Petőfi tér 1. 1.em. (ez a levelezési cím is)

E-mail: info@mtok.hu

Telefonszám: +36 70 417-5907

 

A felmerülő reklamációkat és panaszokat – amennyiben ez lehetséges helyben és azonnal orvosoljuk. Amennyiben ez nem lehetséges, illetve a reklamáció vagy panasz tárgyában valamely más szervezet is érintett, vagy esetleg Ön nem fogadja el a felkínált megoldást, a bejelentés kivizsgálása és megoldása közvetlenül az intézmény ügyvezetőjének hatáskörébe kerül, aki gondoskodik a reklamáció vagy panasz szabályozott és pontosan követhető kezeléséről. 

A bejelentésekkel kapcsolatban, azok megoldására szükség esetén helyesbítő, adott esetben megelőző tevékenység lefolytatását kezdeményezzük.

Amennyiben a bejelentés nem anonim, a helyesbítő vagy megelőző tevékenység indításáról, annak várt eredményéről és a bevezetés határidejéről tájékoztatni fogjuk Önt.

A bejelentés tárgyában hozott érdemi döntést írásba foglalva, pontos, közérthető és egyértelmű indokolással ellátva az ügyfélszolgálaton keresztül továbbítjuk az Ön részére. Az érdemi döntés közlésével egyidőben tájékoztatni fogjuk a rendelkezésére álló igényérvényesítési és jogorvoslati lehetőségekről az adott ügyben illetékes szervek nevének és elérhetőségének feltüntetésével.